Jaaah het hoogseizoen is begonnen

18 juni 2017 - Cala Bona, Spanje

Lieve lezers,

Bomvolle boulevard, overboekte hotels, geen zand meer te zien op het strand en niet meer onherkenbaar van je vrije dagen genieten... ja het hoogseizoen is begonnen. Wat een onverwachte start! In mijn laatste blog heb ik jullie verteld hoe het leven is als entertainer. Ik heb de afgelopen weken heel wat gedaan. Ik begin eerst met het bezoekje van mijn zusje, ze was in Mallorca 2 weken geleden. En natuurlijk heb ik haar opgezocht, dat moment was heel fijn. Ookal was het weer het er niet mee eens, hebben we toch een fijne dag gehad! Daarna heb ik jullie verteld over de kamer ruil in mijn vlog. Het was echt heeeel verwarrend. De dag dat ik de vlog plaatste hoorde ik dat ik ging verhuizen omdat het hotel overboekt was. Ik heb 1 nacht bij Alex (mijn Mini disco timebaas) geslapen, na die nacht heb ik 2 nachten op de grond geslapen in het appartement ernaast, na die nachten heb ik mijn mentor gebeld dat ik hier niet mee eens ben. Ik heb toen een eigen kamer gekregen in het hotel, samen met een nieuwe roommate (Alicia) Maar toen... ik dacht na mijn werk lekker in de douche 'I wanna dance with somebody' te zingen, en dat deed ik ook. Nog geen half uur later stonden de buren erg boos aan de deur en vertelde dat ze een klacht indienen. Wat ik heel begrijpelijk vind want het was 12 uur in de nacht! (Ik dacht er niet bij na dat het zo laat was) maar toen!!! Ik biedde mijn oprechte excuses aan! En de man werd nog bozer!! (Ongelofelijk, mijn zangkunsten moeten wel erg slecht zijn!!) daarna liep hij weg. En jahoooor de volgende dag weer verhuist naar een andere kamer... dus dit alles betekend dat ik heeel mijn koffer (en geloof mij dat zijn veel spullen) een aantal keer moet inpakken, verhuizen en uitpakken in mijn pauzes... En als ik ergens een hekel aan heb, is het opruimen. Maar goed he, niet meer zingen in de douche dus. Jullie zullen wel denken, wie is die Alicia? Dat is de nieuwe entertainer uit Zweden. En geloof me dit is de beste roommate ever. We zijn echt een topteam! Ik ben zooo Leukste collega'sdankbaar voor dit team. We hebben zo ongelofelijk veel plezier en alles werkt goed en weten onze posities! Ik heb hele leuke weken achter de rug met hele leuke mensen. En toch als het zo goed gaat moet er altijd iets slecht gaan, en ook in dit geval. Elke 2 weken krijgen de gasten een punten formulier over de animatie en daarbij kan je ook een korte review schrijven. Nou heel normaal toch? Ik was echt er totaal niet bang voor aangezien mijn naam aardig vaak op tripadviser terecht komt. En nu was er inderdaad iets geschreven op de puntenformulier over Ania en mij. Maar dit keer was het echt een steek in mijn hart want er stond namelijk 'de meiden in de kidsclub behandelden de kinderen niet goed (they are horrible with the childeren). Ik weet dat dit wel vaker gebeurt in hotels, maar ik doe zo hard mijn best, ik gooi al mijn energie erin en hoe kan iemand dat schrijven over ons. En al de families hadden goed geschreven over ons maar een stel zonder kinderen hadden dit geschreven over ons. De volgende dagen was het heel moeilijk om te lachen tegen iedereen omdat ik niet snap waarom iemand dit schrijft. Ook hebben we een aantal gesprekken gehad met Alex en de baas over dat we de kinderen nooit iets aan hebben gedaan en dat iedereen juist heel tevreden is. Vandaag hebben ze weer de puntenformulier gegeven aan de gasten. Dus we hopen dat er geen slechte beoordelingen zijn over ons, zo wel moet er 1 van ons uit het team.. maar dit zijn zorgen voor later want eerst ga ik lekker genieten van mijn familie!Het genieten van de vrije nachten Morgen ochtend vroeg vertrek ik voor 3 dagen naar Nederland om even helemaal lekker tot rust te komen en lekker te genieten van mijn vrienden en familie!! Heeeeeeeel veeeeel zin in :)

Liefs, Manon

1. Monique:
    19 juni 2017
    Tot zo schat!!!!!!!!!!
  2. Priscilla Olree:
    19 juni 2017
    Nou meid wat een verhaal. En idd onbegrijpelijk dat iemand Jouw zangkunsten niet waardeerde! Wat een verhaal joh. En azijnpissers zijn overal. Ik weet hoe enthousiast jij bent en je inzet. Veel plezier bij je familie en vrienden in Nederland. Het weer zit in ieder geval mee. Dikke