Mistirieuze vermiste man

14 september 2017 - Cala Bona, Spanje

Lieve lezers,

We zijn alweer 2 weken verder sinds mijn laatste blog. Op de dag dat ik die blog geschreven geplaatst heb, kreeg ik een keuze waar ik heel erg blij mee was. Al eerder Zon opkomstvertelde ik jullie hoe onwijs moe ik van verhuizen word, en dat is nog heel erg zacht uitgedrukt. Ik stond op het punt om ontslag te Uitzicht balkonnemen en naar huis te gaan. Ik heb een eigen appartement aangeboden gekregen op de kosten van de baas. Helemaal leuk!! Want dat is niet alleen het enige!! Omdat het een aardig groot appartement is, moet ik hem gaan delen. Er zijn namelijk 2 slaap kamers.  Er is een nieuw Nederlands meisje aangekomen hier genaamd suhpatra ( ook wel ohtje) heeel erg leuk!! Het appartement is heel eeg mooi, aan mijn slaapkamer zit een onwijs groot balkom wat uitzicht heeft op de bergen. Nou beter opstaan kan niet!

Animacion friendsHelaas moet ik deze week na 4 maanden afscheid nemen van Ania. Zr gaat weer terug naat huis om haar studie te volgen. Dit vind ik heeeeel erg jammer. Ania heb ik de afgelopen maanden elke dag gezien. Elke dag werkte wij samen en elke dag konden we uren door kletsen. Ze is het liefste meisje wat ik ooit heb leren kennen en zo goedhartig. Ik ga haar heel erg missen, maar zoals we met Alicia ook hebben afgesproken , we gaan elkaar zeker opzoeken!!

Verder ben ik begonnen met de Halloween voorbereidingen, dat is eenVoorbereiding Halloween groot project wat ik op mij heb gekregen en waar ik druk mee bezig ben. Hier heb ik ruim de tijd voor want tot 12 oktober heb ik precies 0 kinderen in de mini club.

En jullie zien mijn titel van dit verhaal al.. en het blijft helemaal vreemd. Er is een gast vermist uit ons hotel. Vrijdag is hij ingecheckt met zijn vrouw hier. Zaterdag is hij volgens zijn vrouw een blokje om gaan lopen door Cala Bona om het te verkennen, wat heel normaal is. Hij heeft zijn mobiel en geld en pastpoort hier gelaten. Hij is alleen nooit meer terug gekomen. Club havanaZondag is de politie langs geweest. Normaal nemen ze pas actie na 48 uur vermissing maar aangezien hij zijn medicijnen nodig heeft is het wel dringend. Het blijft een raar verhaal.. Cala Bona is niet groot en zonder geld kom je niet ver. Voor de rest weet ik hier niet veel vanaf omdat het niet mijn zaken zijn. Ik heb wel een eng gevoel hiervan gekregen dus elke dag als ik 23uur klaar ben met werken, loop ik met mijn zusje te bellen tot ik in mijn appartement ben Haha. Bangepoepert ben ik altijd al geweest !

Liefs, Manon

1. Amber:
    14 september 2017
    Woehoee gelukkig heb je mij!!
  2. Ej vdmeer:
    14 september 2017
    Hallo Manon je bent echt een kanjer.nu maar hopen dat die man gevonden wordt.nog even en je bent weer gezellig thuis .dikke kus en veel liefs van mij en Boris
  3. Monique:
    14 september 2017
    Ohhh daarom vroeg je of ik nog wakker was gisteravond.... succes met je halloweenproject!
    Kussss mam
  4. Johny:
    15 september 2017
    Hoop dat het goed komt met die vermiste man. Succes met je Halloween project. Liefs, Johny. x
  5. Jeannette:
    16 september 2017
    Wat lekker het appartement! Mooi balkon!
    En wat naar van die man! Ik hoop dat hij snel wordt gevonden.
    Succes en veel plezier met de voorbereidingen voor Halloween!
    lieve groetjes