Laatste 4 weken zijn een feit!!

29 september 2017 - Cala Bona, Spanje

lieve lezers,

Nog 4 weken en dan ga ik naar huis. Dit gevoel is zo fijn en ik ben zo entausiast dat ik zelfs kriebels in mijn buik ervan krijg. Ook gaat dit zo snel voorbij! Nog maar 8 vrije dagen!

Over 2 weken komen 2 vrienden van mij een weekje langs. 18 oktober komt Amber naar mij toe. Dit betekend een super leuke verjaardag!! Het voet als een soort vakantie.

Ook ga ik heel erg moeten wennen in Nederland aan het weer. Ik zit hier met 22 graden in de avond met een trui aan en daarover een vest. Ik had nooit verwacht dat ik gewend zo raken aan de 30 graden overdag. Ik heb vaak geklaagd over het weer hier omdat het te warm is. Maar hoe kouder het nu word, hoe erg ik spijt heb van die opmerkingen Haha.

Ook zijn mijn konijntjes al thuis. Dus pris als je dit leest, echt super bedankt voor de goede zorgen, ze zien er super uit heb ik gehoord. En mams en oma bedankt dat jullie ze hebben opgehaald. En voor paps en kwik en kwak alvast bedankt dat jullie ze laatste maand met ze knuffelen.

Ik denk ook dat iedereen wilt weten wat er met de mistirieuze man is gebeurt. kathedraal palmaWat ik heb begrepen is dat hij verward was gevonden in een ander hotel. Dit is het enige wat ik kan zeggen omdat de manager niet echt veel loslaat erover vanwege privacy.

Ook heb ik gisteren Defne kunnen zien. Defne en ik zitten in dezelfde klas, en is een hele goede vriendin van mij. Als het goed is heb ik over haar verteld in 1 van mijn best friends forevereerste blogs. Ik heb haar toen 1 keer gezien en daarna hadden we geen zelfde dag vrij meer. Tot gisteren! Het was een hele leuke dag. We zijn. De kathedraal gaan bezoeken in Palma. We hebben heeel veel gelopen, gelachen, geklets en gegeten. Een geslaagde dag dus! Defne gaat over een paar daagjes al naar huis.

Hoe het met mij gaat? Ja goed eigenlijk. Ik doe mijn ding. Als ik eerlijk ben geef ik geen 100% meer omdat het nog maar 4 weken zijn. Ik heb heeel veel gegeven en het is een beetje op bij mij. Wat heel teleurstellend kan zijn voor de terug kerende gasten van het begin van het seizoen. Ik kan geen nachten meer met ze stappen of blijven entertainen. Ik doe nu gewoon wat ik moet doen en niet meer.

Wat school betreft... ik ben echt een kei met uitstellen.  Ik ben echt bijna klaar hoor, maar die laatste puntjes op de I zetten, gaan gewoon traag.  Dus nog even mezelf een Groen vuurwerkschop onder de billen geven!

Als laatst wil ik vertellen dat ik vorige week naar het vuurwerk festival ben gegaan.Vuurwerk festival Cala millor Het was geweldig, zoooveeel mooi vuurwerk, dat ik nog nooit heb gezien. Gelukkig heb ik haast heel de show kunnen filmen, dat is leuk als herinnering!

Liefs, Manonlaatste maand van dit mooie uitzicht genieten

1. Petra Boudewijn:
    29 september 2017
    Super Manon....dat heb je (bijna) mooi voor elkaar. Wat een levenservaring, dit pakt niemand je meer af!!

Succes met de laatste loodjes! X
  2. Amber:
    Woehoee tot 18 oktober!! En heten romy en ik voortaan kwik en kwak?😂😂
  3. Ej vdmeer:
    29 september 2017
    Hallo Manon gelukkig dat alles goed met je gaat. Hou nog even vol .gelukkig dat je bekende binnenkort ziet .en je lieve vrienden en Amber. Groetjes en liefs en dikke kus Oma en Boris
  4. Priscilla Olree:
    29 september 2017
    Fijn dat Kwik en Kwek komen, zal je heel goed doen, zeker omdat je bday eraan komt! Gelukkig dat alles goed gaat met die woezel en pippert, sorry dat ik er een beetje vetkluiven van gemaakt heb. Geniet nog even van de 4 weken, je hebt heel wat geleerd en mee gemaakt. Hoop je gauw te zien als je terug bent. Dikke kus lieve Manon, xxxxxx
  5. Miranda van der Meer:
    30 september 2017
    Hè toppertje,,knap van je dat je het allemaal maar doet ,,hou nog even vol !!
    Succes met de laatste loodjes,dikke kus van ons xxx
  6. Monique:
    2 oktober 2017
    Nog even schat,
    Het aftellen is voor ons allemaal begonnen, EINDELIJK bijna thuis. Dan even relaxen, aan t werk, lekker knuffelen met woezel en pip, en je school afronden, op naar je diploma!
    Dikke kus, mam
  7. Oma ria:
    3 oktober 2017
    Hoi Manon, ja geniet er nog maar even van daar van het mooie weer en natuur want voor je het weet is het voorbij. Nou je hebt het geweldig gedaan al die tijd, dat zal straks hier in het koude kikkerlandje heel erg wennen voor je zijn denk ik. Het was in indergeval een geweldig avontuur voor je, daar kan je nadien nog lang op terug kijken. Nog even doorbijten meis, Dikke knuffels oma Ria