Hallo september

1 september 2017 - Cala Bona, Spanje

Lieve lezers,

Het is nog maar net een uurtje september. Het gevoel dat ik nog maar 1,5 maand moet, is zo ongelofelijk fijn. Ik kan niet wachten om iedereen te zien, knuffelen en spreken. Mijn eigen bedje, mijn 2 lieve konijntjes, mijn eigen taal. Wat zal het wennen zijn om terug te zijn in het normale leven. Geen 13 uur werken op een dag, 150% geven, niet meer lachen als ik mij niet voel om te lachen, geen zon, of een zee waar ik in zwem in de pauzes, geen Ania of Alex en Mischien wat ik het ergste ga missen is geen kinderen. De kinderen die mij elke dag opvrolijken met hun praatjes en daadjes. Ondanks af en toe zulke zware momenten, ga ik dit heel erg missen. Ik ben op een punt gekomen dat ik niet meer weet hoe een normale werkdag loopt. Ik leef in mijn werk, ik zie het ook niet echt meer als werken, ik zie dit meer als een manier van leven. Ik slaap op mijn werk, elke dag ben ik op mijn werk en zodra gasten mijn gezicht zien ben ik aan het werk.

In mijn laatste vlog heb ik verteld dat ik geslaagd ben. Maar nog niet helemaal klaar ben. En geloof me, ik heb deze week echt niks gedaan aan school. Ik moet wel gaan beginnen hoor, alleen ik had even een soort rust moment nodig. Ook is deze week best moeilijk verlopen. Alex is namelijk ziek.. 2x zo hard werken dus voor ania en mij. En ik begin Vandaag weer.. overgeven, diarree, hoofdpijn en een steen in mijn buik. Ik kan maar niet wennen aan het eten. Ook was het zo erg dat ik midden in de mini disco naar de wc moest rennen.. maar goed, ik hoop dat dit niet lang doorgaan want dit weekend komt mijn aller beste vriendinnetje mij een hele dikke knuffel geven. Jaaa Lisa komt langs. Ik ben zo blij en ik kan niet wachten om haar te zien. De laatste paar weken vind ik het erg moeilijk. Zoals ik vaker heb aangegeven in mijn blogs is dat heimwee erg in de weg staat. Normaal heb ik daar niet veel last van, maar elke maand word het erger. Ook vind ik het nog heel moeilijk om met het idee in mijn hoofd op mijn verjaardag hier alleen te zitten erg naar. Ik vier het ook helemaal niet, maar het is toch een dag dat ik liever iemand bij mij wil hebben om nog een beetje een fijn gevoel te krijgen.

Als iemand nog tips heeft over het eten gedoe, graag !! Ik heb alles geprobeerd, droog brood, fruit, geen vet, niet te koud eten, geen salade, thee, soep. Maar niks helpt!

P.s. Lieve mam en oma, ik ben vanaf gisteren een cappuccino drinker! Eindelijk! Ik zou zo een berg kunnen beklimmen in de ochtend. Jeetje wat geeft dat energie. En mijn smaak is echt veranderd want ik vind het nog geen eens vies!!

Liefs, Manon

1. Monique:
    1 september 2017
    Hahaha cappuccino drinker, moet niet gekker worden. Heel veel plezier met Lisa en we zijn in gedachten bij je als je jarig bent hoor xxx
  2. Miranda van der Meer:
    1 september 2017
    Hoi topper ,,lekker hoor een cappuccino (hihih)heel veel plezier van het weekend ,,geniet daar lekker van. Wij nemen een drankje als je jarig bent en proosten op een topper ..Je doet het goed !!!dikke kus
  3. Ej vdmeer:
    1 september 2017
    Hallo Manon lekker hè cappuccino ik hoop dat je snel beter bent ik ben in gedachten elke dag bij jou op jou verjaardag drink ik een wijntje extra veel liefs en kus voor jou van mij en Boris
  4. Priscilla Olree:
    3 september 2017
    Nou ja manon aan de cappuccino, moet niet gekker worden. Jammer dat je zo'n heimwee hebt maar gelukkig komt Lisa. Hang in there, laatste loodjes komen ook goed. Dikke knuffel van ons en ......JUICHEN! !!!!! XXXXX
  5. Oma ria:
    5 september 2017
    Lieverd hou aub nog even vol je kan het, dat heb je bewezen al die tijd, dus dat laatste stukje is zo voorbij en als je dan nadien terug kijkt kan je zeggen dat heb ik toch maar gedaan. Maak er nog wat van en wat je eten betreft je weet het zoveel mogelijk lactosevrij en glitter vrij nemen als het me gelijk is. Nog hele fijne zonnige weken dikke knuffels O.Ria xxx
  6. Jeannette:
    11 september 2017
    Hey Manon, hier regent het dat het giet!!!
    Geniet nog van de zon!
    Stoer van je dat het maar mooi doet:)
    Succes!