De allerlaatste blog

29 oktober 2017 - Cala Bona, Spanje

Lieve lezers,

Wat is het snel gegaan he? Hoe dichterbij het komt dat ik naar huis ga, hoe enger ik het vind. Het gevoel dat ik over 24 terug in het kikkerlandje ben. Mijn gedachtes gaan alle kanten op. Zo lang heb ik uitgekeken naar dit moment.. toch ga ik dit ontzettendgenieten missen. De prachtige zon, de leuke collega’s, de heerlijke muziek, maar vooral de kinderen, Die maken mij elke dag weer aan het lachen.

De afgelopen weken ben ik weinig gaan bloggen, want het was weer heel erg druk. Omdat het hele leuke weken waren geef ik nog even snel een update:

Een dag voor mijn verjaardag was Amber hier, en wat was het gezellig!! Mijn wat een knappertverjaardag was de leukste verjaardag ooit met vol verassingen. Om 12 uur kwamen de 2 vrienden, ohtje en amber opgelopen met allemaal ballonnen, cadeautjes en muziek. Dat was een hele leuke start. Ik heb die dag nog wel gewoon gewerkt. Maar dat was helemaal niet erg want alle gasten gingen voor mij zingen, en ik heb eigenlijk een hele leuke dag gehad.

Ook heb ik de afgelopen paar weken erg veel feestjes gehad, wat uiteraard erg Verjaardaggezellig was! Ik had voor mezelf afgesproken om met amber De mooiste plekjes van Mallorca te bezoeken. Dit is niet verder gekomen dan het strand in Cala millor Haha.

Dan nu de Halloween.... WAT EEN SUCCES!! Dit is echt mijn hoogte punt van de afgelopen 6 maanden!! In de weken dat ik niet veel kinderen had in de mini club, ben ik alleen maar bezig geweest met voorbereidingen. We hebben heel veel complimenten gehad over het feest. We hebben 3 dagen Halloween gehad met een echte spooktocht in het hotel. Al het personeel was erbij betrokken. Ook was er een professionele fotograaf bij, op die foto’s moet ik nog even wachten.

enge manon

Ook had ik verteld dat ik 50 Spaanse kinderen zou krijgen in de mini club, die zijn na 2 dagen het hotel uitgestuurd. Het was 1 grote familie, die ook echt alles stuk maakte in het hotel. Zoveel klachten waren er dat ze niks anders konden doen dan vertrekken. Wat voor mij een zorg minder is!!

Ik wil jullie heel erg bedanken, voor het lezen van al mijn blog’s! Ik heb echt steun gehad van jullie reacties!

Mijn scriptie was niet goed gekeurd, ook daar heb ik nog keihard aan gewerkt, dat is afgelopen dinsdag pas ondertekend!! Dus ik ben nu echt echt klaar! Jeeej

Ik ga het hier heel erg missen, ik zou geen enkele seconden dit willen missen!  wie weet tot volgend jaar!

Adios!!

Liefs, Manon

laatste avond vrij

1. Ej vdmeer:
    29 oktober 2017
    Hallo Manon gelukkig dat je weer thuis komt.heel veel liefs en groetjes van mij en Boris.Welkom thuis😍😍😗😂
  2. Monique:
    29 oktober 2017
    EINDELIJK! Geen videogesprekken meer, maar gewoon elkaar weer zien, knuffen, kletsen, shoppen, weer even terug in het "normale" leven 😊😉😘 zie je morgen mop
  3. Miranda van der Meer:
    29 oktober 2017
    Hoi hoi fijn dat je weer naar het "kikkerlandje "komt . Je hebt een hoop ervaring op gedaan . We zijn trots op je .
    Dikke kus en alvast een hele dikke knuffel voor je terug komst. XXX
  4. Priscilla Olree:
    30 oktober 2017
    In da pocket deze ervaring meid.....fijn dat je weer in Holanda bent....hope 2 see yu very soon....muchos besos!!! XXXXX
  5. Oma ria:
    1 november 2017
    Ja lieverd zo zie je de aanhouder wint, hartelijk GEFELICITEERD met je groot succes wat je behaald hebt, het is je van harte gegunt. Dikke knuffels O. Ria