Eindelijk in Mallorca

26 april 2017 - Cala Bona, Spanje

Slaapplek voor de eerst nachtLieve lezers, Wat een reis was dit zeg! Na heel veel vertraging (een uur) ben ik eindelijk aangekomen op het mooie eiland Mallorca! Mijn transfer was geboekt om 2 uur maar 3 uur liep ik pas de gate uit, en ik zag geen transfer.. ik dacht echt hoe ga ik dit oplossen met een vrouw die alleen Spaans sprak en ik die mezelf alleen in het Spaans kan voor stellen. Ik begreep eruit dat ik opnieuw moest reserveren via een ander transfer bedrijf. Dus ik liep naar 1 van die andere bedrijven die ook op het vliegveld aanwezig was en die zei weer dat ik moest bellen naar het bedrijf waar mijn transfer was geboekt. Uiteindeijk na 2 uur wachten op mijn transfer ben ik toch nog goed in het hotel terecht gekomen waar ik 1 nacht blijf slapen. Het hotel had alleen geen idee wie ik was en waarom ik hier sliep (goede communicatie). Ik slaap nu in een appartement ernaast met nog 8 andere Nederlandse Feyenoord fans die in het hotel werken en 2 meisjes uit Duitseland en Frankrijk. Het Engels gaat mij wel verbaaswekkend goed af! Voor nu ga ik lekker slapen!! Morgen ga ik een dag reizen door Mallorca om nie nummer aan te vragen en andere documenten.. dat wordt wat! Nog 1 laatste mededeling vanmiddag was het 23,6 graden (super lekker) maar nu... 10 graden en regen en wind! Jaa het Nederlandse weer zat ook verstopt in mijn koffer! liefs, Manon