Wachten is zenuwslopend

11 oktober 2017 - Cala Bona, Spanje

Lieve lezers,

Ik kan met volle trots zeggen dat mijn scriptie af is!!!! Ik ben zo blij dat ik het gered heb. Toch ben ik zooo ontiegelijk zenuwachtig. Mijn scriptie is naar mijn mentor gestuurd, zij moet het door lezen en goed keuren. Daarna moet het bedrijf hier alles ontertekenen. Als ik terug in Nederland ben, heb ik een eindgesptek, en als ik daar doorheen kom, ben ik geslaagd.

Waarom ik dan zo zenuwachtig ben? Ik ben bang dat ik heel veel punten verkeerd begrepen heb en dan moet gaan verbeteren. En dan is het stres werk omdat ik over 3 weken thuis ben en ik heb nog een heel Halloween feest hier wat ik aan het organiseren ben. Ook komen er volgende week 50 kinderen naar de mini club, en ik ben de enige die in de mini club werkt. En dat niet alleen, wat het zijn allemaal Spaanse kinderen. Hoe ga ik dat doen? Ik spreek geen woord haast Spaans. Dit gaat nog een enorme uitdaging worden..

Liefs,

Manon

1. Ej vdmeer:
    11 oktober 2017
    Hallo Manon laat de moed niet zakken.je bent echt een kanjer.nog even dan komt er leuke visite.sterkte met de vele kinderen die eraan komen.enje bent bijna jarig.veel liefs en dikke kussen van mij en Boris.
  2. Oma ria:
    11 oktober 2017
    Hoi lieverd, dat is weer een spannend verhaal voor je, ik wens je heel veel geduld want dat word nu van je verwacht. Maar je heb in ieder geval je scriptie klaar en dat is geweldig, laat het maar gewoon allemaal gebeuren en maak je niet te druk, dan kom je er wel. Wat de Halloween en de kindertjes betreft, probeer er nog van te genieten, en met hand en voetenwerk kom je al een heel end, je weet dat je het kunt, anders hadden ze niet zoveel vertrouwen in je gehad om het je alleen te laten doen. Ga die uitdaging maar aan meis en ik wens je er heel veel succes mee. Dikke knuffels XXX oma Ria
  3. Jeannette:
    20 oktober 2017
    Gefeliciteerd met je verjaardag!!!!! Gezellige dag!
    Dikke verjaardagszoenx