Zijn er überhaupt wel goede animators?

22 mei 2017 - Cala Bona, Spanje

Ik hou van dit kleine strandjeLieve lezers, wat een bijzondere week was dit. Na lang wachten op een nieuwe collega, kan ik nu niet wachten tot ze weg is. Ewelina (nieuwe animator) is vandaag alweer ontslagen. Het was een vreselijke week om met haar samen te werken. Heel de week heeft ze mij uitgescholden in het Pools en we lagen elkaar totaal niet goed. Ook heb ik Alex (leidinggevende) verteld dat ik niet meer wil werken met haar. Gelukkig was Alex ook helemaal klaar met haar. Ik heb de afgelopen dagen met Alex de ouder entertaiment gedaan, en vandaag en morgen ben ik vrij. Ik heb het deze week totaal niet naar mijn zin gehad en stond op het punt om naar huis te gaan. Ook de heimwee word steeds erger en ben ik steeds vaker alleen omdat ik niet de zelfde dagen vrij ben als andere collega's. Tuurlijk zoek ik activiteiten op om te doen, maar aangezien hier alleen stand Het is best kouden uitgaan en winkels zijn, ben je dat na een maand een beetje op uitgekeken. Naast het vervelende gedeelte is het ook wel leuk om de leuke dingen te vertellen. Ik heb een onwijs mooie boottocht beleefd vorige week! Ik heb een hele leuke band met Alex, waardoor het werk echt leuk is. En zijn er hele leuke gasten hier! Volgende week komt er een nieuw meisje uit polen werken hier. En midden in juni komt er een meisje uit Zweden en nog een meisje met een onbekende afkomst werken. Dus duimen dat ze wat leuker zijn! Alex werkt nu 5 jaar als leidinggevende en heeft nog nooit zo iemand meegemaakt zoals Ewelina, dat zegt genoeg denk ik. Normaal zou ik niet dit soort dingen over iemand openbaar zetten, maar hier kon in niet omheen. Deze 2 dagen ga ik stoom afblazen op het strand en genieten van het zonnetje op mijn bolletje. In Nederland is het ook niet echt verkeerd weer volgensmij? Liefs, ManonNog een keer avond wandeling

1. Ej vdmeer:
    22 mei 2017
    Hallo Manon jammer dat het soms tegen zit maar geniet van je vrije tijd hier is het ook heel warm xxx groetjes van ons
  2. Miranda van der Meer:
    22 mei 2017
    Hoi Manon,,knap van je hoe je het doet hoor..Geniet van je vrije tijd ,dikke kus
  3. Monique:
    22 mei 2017
    Lekker tot rust komen, nog bruiner hoef je e nr niet te worden hoor
  4. Johny:
    23 mei 2017
    Nu ff chillen Manon en dan positief er weer tegenaan!!! Er kan er maar één de beste animator zijn Manon! Jij bent een voorbeeld voor velen. Houdt dat vast en je zult zien dat het zn vruchten zal afwerpen. X