Een tweede maand op Mallorca

29 juni 2017 - Cala Bona, Spanje

Lieve lezers,

Ik ben inderdaad alweer een tweede maand op Mallorca. De laatste paar weken was ik niet heel erg actief met het bijhouden van mijn blog omdat het even heel druk is geweest. Het is alweer een week geleden dat ik terug in Nederland was voor 3 dagen. Ik heb heel erg genoten van die tijd en ik vertelde iedereen dat ik het niet erg vind dat Weddingik terug moet. Daar denk ik op dit moment even anders over. Op de dag dat ik terug kwam werd ik verkouden, wat opzich niet erg was. Maar dan moesten we WEER verhuizen. We kregen dit een avond van te voren te horen (om precies te zijn 23:00) dat we de volgende ochtend om 10 uur uit de kamer moeten zijn. Tot 4 uur de volgende dag wisten we niet waar we heen moesten, dus om 5 uur moesten we in onze enige pauze verhuizen naar een ander hotel voor 1 nacht. De volgende dag wisten we tot 3 uur niet waar we heen moesten dus weer in onze enige pauze  5 uur verhuizen naar een nieuwe kamer met Alex, Alicia en ik. En vandaag zijn Alicia en Alex verhuist naar een andere kamer. Waarom? Ik vertelde jullie over mijn verkoudheid toch? Dit is uitgelopen tot een zware keel en oorontsteking. Ik ben gisteren naar de dokter gegaan met de baas van het hotel omdat ik gewoon niks meer kon van de pijn. En daar kreeg ik het slechte nieuws te horen... ik heb antibiotica en pijnstillers gekregen. De komende dagen mag ik niet uit mijn kamer omdat de zon niet zo goed voor mij is nu en ik de rest van het hotel niet mag aansteken. Vandaar ook het gedeelte dat Alex en Alicia zijn verhuisd naar een andere kamer. Ik weet niet of dit mijn vrije dagen kost, maar ik heb geen zin in om nu een discussie aan te gaan. Ik heb wel een hele leuke 2de maand gehad. Ik heb een top Alicia & Ania :)team waar we met elkaar heel veel kunnen lachen. We hebben ondertussen ook al 2 keer de nieuwe punten gehad. Ik heb hierover verteld in de vorige blog. Deze punten waren ook niet goed, maar the comments waren wel weer heel erg goed, dus het is dubbel. Ook hebben we de afgelopen week 120% gegeven voor goede punten (ja ik heb het ook geprobeerd, maar ik had een keel en een oor die echt voor geen meter mij wilde helpen) maar geen resultaat. We hebben met Linda gepraat en duidelijk aangegeven dat we zoveel hebben veranderd en dat we goede dingen blijven horen en goede reviews krijgen maar dat er toch slechte punten blijven komen. Linda is niet boos en ze zei gewoon je best blijven doen, dan zal er wel vanzelf wel goede punten komen. Alex birthdayOok is Alex vandaag jarig en ik heb hem nog nooit zo vrolijk gezien Haha. Dus hoe ik mij voel nu? Niet echt op mijn best, maar door de pijnstillers slaap ik al heel de dag, wat positief is. Ik kan eindelijk even bijtanken, en dat waardeer ik wel weer.

Liefs, Manon

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ej vdmeer:
    29 juni 2017
    Hallo Manon het was fijn je weer te zien.ziek maar goed uit we wensen je veel beterschap
  2. Ej vdmeer:
    29 juni 2017
    Nog heel veel liefs en een dikke kusssssss van mij en Boris
  3. Miranda van der Meer:
    29 juni 2017
    Lieve schat,van harte beterschap en denk goed aan jezelf. Het was leuk om je weer even gezien te hebben. Dikke kus van ons .
  4. Ej vdmeer:
    29 juni 2017
    Een dikke kus van mij en Boris veel liefs
  5. Amber:
    29 juni 2017
    Beterschap en het komt allemaal goed xx
  6. Monique:
    30 juni 2017
    T was zeker fijn je weer even te kunnen zien, en wat n geweldige dag hebben we gehad dinsdag!!! Ben zo blij dat je erbij was ❤. Nu maar weer gauw opknappen en dan met frisse moed ertegenaan! Nog 3 maanden.... dikke kusssssss mam
  7. Jeannette:
    11 juli 2017
    Hey Manon,
    Ik hoop dat het beter met je gaat!
    Het zal wel drukker zijn geworden. Hier is de vakantie begonnen.
    Toi toi groetjes Jeannette