Manon op Avontuur

12 juli 2017 - Cala Bona, Spanje

Lieve lezers,

JungleUitzicht mooiste plekje 3Ik heb echt het mooiste plaatsje van Mallorca ontdekt. Het is een geheim plekje wat waarschijnlijk niet veel mensen weten. Het enige wat ik hoor is het geluid van de zee, vogeltjes die fluiten en de wind tussen de bomen. Op dit plekje kan ik helemaal tot mijn zelf komen en rustig mijn Blog schrijven. Het was wel een heftige weg maar ik heb het hier Manonecht voor over. Ook ben ik weer begonnen met werken een week geleden, daar ben ik echt heel blij mee want het is doodsaai in bed (al heb ik wel even lekker bij Uitzicht mooiste plekjekunnen tanken) vandaag is mijn eerste dag vrij. Ik heb de komende 6 weken maar 1 dag vrij want ik moet mijn dagen ziek zijn inhalen.. het werk gaat goed, de planning is dat ik volgende week kerntaak 1 ga afsluiten met een examen. Dus dat is spannend maar ik ben er klaar voor! Kerntaak 2 doe ik rond september:) Ik ben wel keer op keer aan het verhuizen, ik slaap nu ook weer in een ander hotel. Ook de laatste 2 werk weken van Alicia zijn een feit. Wat ik heel erg jammer vind, door haar ging de tijd zo snel. Ania en ik gaan haar heel erg missen! Liefs, Manon

1. Ej vdmeer:
    12 juli 2017
    Hallo Manon gelukkig ben je weer opgeknapt . Ik hoop dat je het examen gaat halen . Dikke kus en veel liefs van mij en Boris xxx
  2. Miranda van der Meer:
    12 juli 2017
    Hoi ,fijn dat je weer opgeknapt ben ,,succes met het examen ,knap hoe je het allemaal doet
    Dikke kus
  3. Priscilla Olree:
    12 juli 2017
    Hoi wijfie, blij dat je weer opgeknapt bent...en nu mag je weer knallen en shinen!!!
    He spannend volgende week examen, komt vast goed (knipoog knipoog). Je bent alweer op de helft van je avontuur op Mallorca.....dikke knuffel van ons Nonnieponnie....XXXXXX