De eerste werkdagen

30 april 2017 - Cala Bona, Spanje

Mijn eerste dag vrij! Volop genieten :)PalmbomenLieve lezers, mijn eerste werkdagen zitten erop. Wat ik ervan vind? Daar gaat deze blog over! Het werk wat ik doe, lijkt voor vele van jullie alleen maar leuk, makkelijk en een soort vakantie vieren.. dat is het dus niet! Werken in een animatie team is best zwaar. Ik maak lange dagen! Van 10:00 tot 23:30 zijn we alleen maar mensen aan het entertainen. In het hoogseizoen worden deze dagen nog langer want dan neem je de jongeren de kroeg mee in. Ook zijn ze hier heel streng en word er van mij verwacht dat ik na 1 dag werken alles al in mijn eentje kan. Ik heb eigenlijk geen idee wat ik allemaal heb gedaan de afgelopen dagen! Ik moet echt 20 dingen te gelijk doen, en ik snap er niks van. Ik geniet wel heel erg van de mensen hier en van de collega's, ze zijn super aardig en laten je echt goed voelen! Het spreken van de taal Engels, gaat het best goed en begin er heel erg aan te wennen! Ik eet ochtend, middag en avond gewoon in het hotel en slaap in een fantastische kamer (erg lekker Haha). Vandaag en morgen ben ik lekker vrij en ga ik de omgeving verkennen. Hoe het gaat met mij? Eigenlijk goed! Ik heb het naar mijn zin hier:) Tuurlijk heb ik het wel een beetje moeilijk als het werk te veel is of het niet meer snap, die momentjes hou je! Ik kan nog niet veel vertellen over leuke verhalen die ik heb meegemaakt want de afgelopen dagen heb ik niet anders gedaan dan leren, oefenen en doen. Er is wel een geweldige vrouw uit Londen van 81 die heel het hotel door raced in haar scootmobiel, en iedereen over de tenen rijdt. Ze kan zo in het programma Benidorm Bastard! Liefs, Manon

1. Priscilla Olree:
    30 april 2017
    He manonnieeeeee, je hebt het leuk en je leert veel...tuurlijk is het hard werken maar wat een mooie ervaring weer. Hahaha die ouwe dame in haar scootmobiel, hilarisch. Werkse daar meid en heeeeel veeeeeeel knuffels van ons
  2. Ej vdmeer:
    30 april 2017
    Jammer dat het lange uren en dagen zijn ik wens je heel veel sterkte ik hoop dat je toch nog kan genieten veel liefs en een dikke zoen van mij en boris wel lachen met die vrouw van 81 xxx
  3. Monique:
    30 april 2017
    Hey kanjer, wat heerlijk om te lezen dat je t allemaal wel goed aankan! Tuurlijk zijn er zware, minder leuke, moeilijke momenten maar gelukkig heb je leuke collega's een mooie omgeving en t is heel leerzaam! Gelukkig hebben we facetime contact zo af en toe dus we "zien" elkaar gauw weer schat. Dikke kus van Johny en mij xxxx
  4. Oma ria:
    3 mei 2017
    Hallo meissie. De spannende verhalen hoeft niet voor mijn, ofschoon die benidorm bastard zie ik zo voor me, hi hi. Maar ik hoor gelukkig dat je het naar je zin hebt, dat is het aller belangrijkste. En je heb een eigen slaapkamer, dat is ook heel fijn, kan je je terug trekken als je tijd hebt. Er zal inderdaad wel veel tegelijkertijd op je afkomen, dus hou je hoofd maar koel en wat niet kan, kan niet. Geniet van wat je wel kan, dan komt de rest van zelf, veel liefs en dikke knuffels en kussen van ons allemaal.
  5. Ej vdmeer:
    4 mei 2017
    Hallo Manon wel een lef en sportief van je om zover te gaan fietsen kijk goed uit dikke kus en groetjes van oma Bep en Boris