Becca ontslagen, en wat nu?!

5 mei 2017 - Cala Bona, Spanje

Eerste keer lekker op het strand liggenFietstochtWAATTT?! Ja precies, zo reageerde ik ook lieve lezers! Woensdagavond was ik vrij, en opeens kreeg ik een appje van mijn baas of ik naar hem toe wilde komen.. voordat ik dat verhaal vertel ga is eerst vertellen wie Rebecca is of ook wel Becca. Becca is de hoofdanimator van de kidsclub, ze leid mij op en is ook een vriendin van mij geworden. Ze is half Spaans en half Engels, ik leer heel veel van haar en kan goed met haar praten. Toen ik hier aankwam hadden Becca en Alex (mijn stagebegeleider) wat onenigheid over wie mij precies ging opleiden. Want Alex is officieel mijn stage begeleider op papier, maar hij is volwassene entertainer. Dit is heel erg uit de hand gelopen en daarbij had becca dinsdag het bed gedeeld met 1 van de werknemers van de horeca, wat verboden is. En daar waren ze door camera beelden achter gekomen. Hierdoor is ze op woensdagavond op staande voet onslagen en vertrok ze gisteren naar haar huis. Ik moest daarom naar Alex komen voor een gesprek.. want vanaf nu moet ik alleen de kidsclub doen tot juni !! WAATT?! Ja precies, zo reageerde ik ook. Na 4 dagen werken moet ik oppeens alles alleen doen, terwijl ik de helft nog niet weet ?? Ja dit is precies wat mij te wachten staat. Plus heb ik nu een extra vrije dag want de komende weken kan ik niet rekenen op vrije dagen!! Dus een hele omslag. Er zijn wel al positieve dingen over mij gezegd door de gasten, daarom denken ze dat ik het alleen kan! Ik ga het ook gewoon doen, en goed voorbereiden. En dan kom ik er vanzelf wel! Op mijn vrije dag ben ik lekker gaan fietsen, bij mijn video's kan je een filmpje zien die ik heb gemaakt van de fietstocht! Heeel erg mooi! Ik ben wel lekker verbrand dus vandaag niet in de zon zitten! Ook is mijn huisgenootje Kelly inmiddels gearriveerd:) ze is een lieve meid met heel veel heimwee! Ik ga voor nu even slapen vandaag want ik moet vanavond werken! Adios:) liefs manon Leuke collega's!! Links is Kelly, in het midden Rebecca en rechts is manonFietstochtFietstocht

1. Amber:
    Je kan het!!!
  2. Monique:
    5 mei 2017
    Wow wat een omslag zeg, geef op tijd aan als t je teveel wordt hè! Fijn dat ze zoveel vertrouwen in je hebben hoor, geeft aan hoe goed je het de eerste dagen hebt gedaan! Zie/spreek/tik je gauw weer ❤
  3. Johny:
    5 mei 2017
    Dat is ff heftig nieuws zeg! Maar ik heb het volste vertrouwen in jou dat je deze uitdaging aankunt. Succes!!! x
  4. Ej vdmeer:
    5 mei 2017
    Wat sneu voor jou ik hoop voor jou dat je het vol kan houden laat de moed niet zakken geef nooit op veel liefs van Boris en mij
  5. Miranda van der Meer:
    5 mei 2017
    Hoi wat een nieuws,,,Maar je kan het ,,beter als je best kan je niet doen....
    Dikke kus ,,Frans ,Miranda en Glenn xxx
  6. Petra Boudewijn:
    5 mei 2017
    Zo zie je....zaken lopen vaak anders dan verwacht! Dus vanaf nu 7 dagen per week werken? Oh boy! Sterkte....maar dat komt vast goed....keep your head up, girl! X
  7. Jeannette:
    8 mei 2017
    Echt leuk om je even gesproken te hebben Manon! Succes met de kids, wel goed om te horen dat ze vertrouwen in je hebben. En vergeet niet te genieten van het weer, hier is het prut. Fijn jouw blog, zo leven we met je mee.