Alleen in de mini club

13 mei 2017 - Cala Bona, Spanje

Mijn 2 lieve schoolvriendinnen opgezocht Defne en MaudMijn eerste 2kinderen in de mini club! Kianna en CharliePalma
Lieve lezers,

Er zit weer een werkweek erop! En wat was dat wennen in mijn eentje in de mini club. Al was het nog niet heel erg druk in de mini club. Ook zijn de eerste Nederlandse jongeren gearriveerd! Ik heb 6 dagen gewerkt afgelopen week, met daarbij 1 nacht (de eerste kroegentocht met de Nederlandse jongeren! Dat was erg gezellig). Ik merk nu wel echt dat ik flinke slaap te kort heb (overgeven, hoofdpijn, rommelige maag, heel snel moe) Ook begin ik thuis nu wel echt te missen. Ik sta morgen heel de dag zonder Alex omdat hij het nieuwe meisje gaat ophalen. Want Thank god maandag  krijgen we een collega erbij! Dus kom maar op met de vrije dagen. Ook heb ik eergisteren EIN-DE-LIJK mijn school vriendinnen opgezocht, Maud & Defne! Dat was echt super gezellig! Palma is een hele leuke stad, waar je echt niet heen moet als je net je salaris heb gekregen Haha! Maar goed, het weer word steeds warmer! Dus ik probeer vooral deze dagen de schaduw op te zoeken! Het werk is wel heel erg leuk. Ik krijg van alle kanten complimenten over het werk wat ik lever. Ook Alex heeft bewondering omdat ik maar een stagiair ben en al heel de mini club op mezelf neem.  Altijd motiverend om te horen. Engels gaat zo goed, elke week word dat beter! Qua diëten? Aha lastige vraag! Ik zie het niet zo bij mezelf, eet wel redelijk goed, maar geen weegschaal nog gevonden hier (eigenlijk ook niet echt opzoek gegaan) ik ben wel een maat kleiner gegaan maar dat scheelt per winkel. Dit was het weer voor vandaag!

Adios! Liefs Manon

14 mei 2017
    Topper
  4. Melissa Jacques Sobral:
    14 mei 2017
    Hey leuk om je verhalen te lezen!
    Ik doe zelf de hotel management opleiding en moet in het 3e jaar ook in het buitenland stage lopen, dus ik vind het erg leuk om jouw verhalen te lezen!

Groetjes
  5. Monique:
    15 mei 2017
    Nog ff en dan kan je je rust af en toe weer pakken. Enne.... "maar" een stagiaire, onderschat jezelf niet hè, je hebt vorig jaar al veel ervaring opgedaan dus je kan t! Amber zie je over 2 weken, en wij zien je over 5 weken alweer... love you ❤
  6. Ej vdmeer:
    15 mei 2017
    Hallo Manon wel top dat je met iedereen overweg kan hou de moed erin toppie
  7. Johny:
    16 mei 2017
    Goed bezig Manon, en heel fijn om al die positieve reacties te krijgen! Nog even volhouden en dan heb je weer wat vrije dagen. Trots op jou!